Söndagsstek & brödbak.

Håhåjaja!

Idag har jag typ stått
i köket mest hela da´n.

Drack mitt kaffe som
vanligt på morronen
och sen raka vägen
till kastrullskåpet.

På med söndagssteken.

Under tiden den puttrade
i grytan skalade jag potatis.

Kom på att visst fan,det
finns ju aldrig färskt bröd
i affären på söndagar,så
jag bakade nåra baguetter.

Dukade fram,fixade grönsaker
och redde av såsen.

"Stora" M & N spelade kort
under tiden och älsklingen
lyssnade på sportreferat.

Nu har M & N åkt hem.

Jag har diskat,plockat undan
och sitter med välförtjänt
kaffe och datorn i knä´t!


Steken sköter sej själv!



Färskt frukostbröd till imorro´n...


Kortspel på hög nivå!


M´s tallrik till vänster fick inte plats,men hon "dietar" ju
så det va inte mycket på den iaf!


Kelly ville dansa på bordet...
Men HALLÅ,det är söndag idag!


VEM SA ATT SÖNDAGAR
ÄR VILODAG??????????


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej! Du är såååå duktig! Fyrstavar och andra saker att stansa på finns redan i sortimentet- men de är inte med på rean....

2010-01-17 @ 17:34:43
URL: http://www.prinsessansparlor.se
Postat av: Leo

Ja du är superduktig!! Men det vet du ju redan att jag tycker ;). Och det där med vilodag... sjukt överskattat. (Hade inte läst detta innan jag själv bloggade :))

2010-01-17 @ 22:14:06
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0