Skitjubileum!

"Stora" & jag gick till affären.
(med betoning på GICK)

Skulle ju gå den där
förbaskade tipspromenaden
och vinna finfina vinster.

Eller iaf åtminstone få
en Tianlott för besväret.

Troligt säjer jag bara.

Det fanns inte ett ynka
spår av vare sej tipsfrågor
eller kladdkaka.

Kladdkakan ville jag iof
inte ens smaka på,men ändå.

FAN vad jag blev arg.

"Gå ut på kontoret sa F
som satt i kassan.Chefen är
nog kvar så du kan få en lapp".

Eller hur.

Hur fan ska jag veta vilka
frågor jag svarar på när
lappjävlarna är nertagna?

VA?

Och förresten.

Springa ut på kontoret
och leta efter chefen.

Skulle jag fan aldrig
nedlåta mej till.

ALDRIG.

Inte med tanke på vad
han sa till mej förra året.

Och när jag tänker efter
skiter jag fullkomligt i
Tianlotten oxå.

Jag kan fan köpa
en egen.

Bättre!

Så det så.


M fick ställa upp på "hoppbild"....

Tja´rå!


Kommentarer
Postat av: micha

haha snyggt;) du kan ju skicka den andra på mejlen:) <3

2010-01-18 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0