Robinson,ha!

Jag känner nu,att jag
skulle behöva va med
i Robinson ett tag.

Ett par månader
eller så!

Äta lite kokosnötter.

Sola.

Bada.

Som en lagom liten
SPA vistelse.

Fast det skulle fan
inte funka.

Inte ens en dag.

Fatta,jag UTAN kaffe.

Det finns ju inte.

Inte nånstans.
På världskartan!

Synd för Paolo Roberto.
Som går miste om en
upplevelse bortom det mesta.

Note so self:
En dag Majso.
EN dag,sen hade du åkt ut
och fått ditt jävla kaffe!


Ingen risk att man skulle bli så här...




Kommentarer
Postat av: Leo

Det är ju en skitbra idé! Sök redan nu. Lovar att du kommer med. Jag hade tittat varje vecka om du var med i Robinson!! :D



Kram

2010-01-24 @ 12:53:16
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Ja,det vore ju en syn.(för dej & alla andra) =DD

Jag skulle nog röra om i (kanin) grytan iaf!!!

ha,ha,ha!

Kram

2010-01-24 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0