NU...

...har jag faktiskt lutat
mej tillbaka med en kopp
rykande hett kaffe.

Sitter och småstirrar
på en dator som helt
plötsligt uppför sej normalt.

Den började strula i höstas,
och sen har det bara fortsatt.

Varje dag har jag nästan
fått diarrée innan allt
kommit igång.

Och så har jag "tänkt",att
idag bara MÅSTE jag rensa
bort en massa skit och spara
bilder och Gud vet allt.

Har jag gjort det???

NÄÄÄÄ!

Men så igår em,då kom
"datahackern" hit och
hjälpte mej.

Det måste ha varit jävla
bra näring han fick i sej
som liten plutt.

Och allt det goda har
han fått från sin mor!

Nu har en sten rasat
från mina axlar.

Eller typ hela Mount Everest.

Så förbannat skönt att
slippa va skitnödig varje
dag och tro att det ska
kollapsa,krascha...försvinna!

Nu kan jag pusta ut!

HALLELUJA!

I rena glädjeyran ställde jag
mej vid spisen på fm och började
med söndagsmaten.

Och i bara farten kladdade jag
ihop en efterrättspaj.

Nu har alla stuckit.
"Mellan"
Hennes M och
"Lilleman" the hacker.

Nu väntar jag bara
på Tobbe.

Och dom andra i Köping.
Jag ska sitta som klistrad
i favvofåtöljen 20.30.

Jag älskar dom!
Oxå!


Vi umgås,äter & trivs!


Hallon & blåbärspaj!

IMORR´N börjar vecka 4.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0