Men idag en vanlig måndag!

Ibland önskar jag fan
att jag vore lite mer
kristlig!

Inte så jag tänkte springa
i kyrkan i parti & minut.

Och definitivt INTE
sluta svära.

Det verkar bara som
kristna är glada och
tacksamma hela
jävla tiden.

Typ:

Åh,vilken underbar dag!
En ny dag med massor
av möjligheter och
solsken i blick.

Att regnet pissar ner
eller snön når upp till
fönsterblecket är inget
hinder alls.

Oh nej då!

Alla människor är så
förbannat fina.
(innerst inne)

Ingenting är för svårt.
ALLT går att ordna!

Visst!

Tjena hej!

Dricker dom nattvardsvin
varje dag,eller???

Isf vill jag INTE alls
bli kristligare.

Inte ens en gnutta!
Inte ens på söndagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0