Hundar på fel ställe!

Inatt kom jag i säng
vid 3 snåret.

OK!

Hundarna i varsin korg
på varsin sida av sängen.

Bra så!

Vid 5 hugget hör jag
hund nr 1 som hoppar
upp från vänster sida.

"GÅ NER".

Lugnt i 30 min.

Gäääspar och lägger
mej på mage.

Har precis slumrat till
när hund nr 2 hoppar
upp från höger sida.

"GÅ NER"!

Lugnt i 5 min.

Hund nr 2 hoppar upp
igen,stökar runt och
lägger sej väl tillrätta
mellan mina ben.

Jag petar bort.

Lugnt i 8 min.

Äntligen!!!

DÅ.

Då börjar hon hosta.
Och hulka.
Och göra spyutfall.

Petar ner hund(skrället)
och säjer,
"Ska du spy så spy för
fan på golvet"...

Hulk.
Host.
Hulk.
Host.

Och sådär håller det
på till kl.7.

DÅ går jag UPP.

Och DÅ.

Då slutar NATURLIGTVIS
allt jävla hostande och
hulkande som pågått en
längre evighet.

Blir man trött eller ÄR
jag TRÖTT????

Idag ska dom få skriva
ner nya sovönskemål.

Dock INTE i mitt sovrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0