Diskriminering...

Jag valde att
göra biffar.
En bloggröst avgjorde =)!

Och när jag ändå
var i farten,passade
jag på att baka nåra
frukostbullar.
(Tack U för receptet)

Vidare kan jag berätta,
så här i förbifarten alltså,
att jag fortsättningsvis
MÅSTE tänka på "valkarna".

Det är ju själva fan hur
alla godsaker har förmåga
att sätta dej på "fel" ställen.

Spelar ingen roll
att det är GI...

SKÄRPNING Majso!

Jag är bara så inte motiverad
att skärpa till mej.

Och ALLT är fan
vädrets fel!

Hade det inte varit
snö och skitväder,så
hade jag satt mej själv
i hårdträning redan
före jul.

Eller inte!


Ren & skär diskriminering!


Snäll U börja matblogga.
Jag behöver nya recept....typ varje dag!

Tjing sålänge
        &


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0