Vatten,vatten,magen är full med vatten!

Apropå det här med detox
och att dricka en jävla
massa vatten.

Det kan ju tyckas jävligt
enkelt att bara dricka flera
liter vatten dag ut & dag in.

Att INTE snoka reda på nån
gammal julpralin eller baka
sej en liten kaka.

MEN.

Fifan,jag dras till kyl &
skafferi som en desperat
pundare på "Plattan"...

Fast.

Alldeles häromnyssens
stod jag och fingrade på
knäckebrödspaketet
och försökte övertala
mej själv med att:
"Vaddå,en ynka liten
macka med pyttelite
Bregott & en ostbit
lika tunn som Victoria
Beckham kan väl fan
inte göra nån skada".

Ameh STOPP & BELÄGG NU VA! 

Så jag tänkte om och
fokuserade på lille
Robota istället"!

Ni vet han "Biafrabarnet"
som äntligen fått sin
välling och överlever.

Kan den kraken ha
klarat sej utan både
Cheeze Balls och
hembakt bröd i dömånga
dagar,så ska det väl
inte va så inihelvete
svårt för mej att "pina"
mej igenom en vecka.

Eller fem!

Just det.

Och nu har jag rännskita
oxå,så nog fan gör vattnet
sitt till att alla slaggprodukter
får fart!

Hur många da´r tar det
innan man är utrensad???

Jag bara undrar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0