Det är skillnad på hål och hål!

Håll med om att det är lite
speciellt med fredagar.

Visst!

Alltså det känns bra
på nåt sätt.

Dessutom,och jag vet
inte varför så blir
matlagningen inte lika
ångestladdad just på
fredagar.

Efter A´s besök i fm´s
fick jag sån där positiv
energi och tänkte,att nu
jävlar ska jag laga nåt
gott till kvällen.

Hela veckan har jag varit
svinduktig och hållit mej
ifrån både godis,kakor,
glass och inte minst min
stora last MÖRK CHOKLAD.

Nog fan ska man ju unna
sej nåt extra då.

En dag i veckan,vad gör
det för världslig skillnad
i längden!

Men så kände jag att bältet
satt löst.

Och tamme tusan om jag
inte kan ha det i sista
hålet nu.

På bara ett par da´r
har jag typ blivit som
värsta modellen.

Nja,eller kanske inte
modell precis.

Men framsteg är det
lik förbannat.

Så nu vet jag inte längre.

Om det verkligen är läge
med en frossarkväll.


Jag skulle ju kunna göra
ett extra hål i bältet och
när jag käkat lite och
känner att jag inte kan
andas längre,DÅ slutar
jag helt enkelt äta.

Frågan är om man
"bara" ska ta glassen.

Vore ju synd om man
inte fick i sej det
gottaste av allt lixom!


Jag kommer fan sluta som Twiggy.
Eller kanske Miss Piggy!!!


HEPP!


Smördeg & annat mums!


Bygga lite på höjden.


Små söta paket!


Inte att förglömma,SALLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0