Spola kröken!

I flera veckor har jag haft
mer eller mindre stopp i
köksavloppet.

Det jag spolar på månda´n
rinner typ ner lagom till på
fredagskvällen.

Dessutom luktar det skit.

Bra kärring reder ju som sej
bekant själv,men å andra
sidan så kan det aldrig skada
med lite manligt handlag.

Sätta lite guldkant på en
svinkall måndagskväll!

Så jag ringde in en redig
hantverkare.

Så han satte på nån jävla
slang på kranen och körde
fullt ös.

Det verkar ha löst sej!
He,he!

Nu är det ju väldigt tomt
i plånboken efter jul och
alla jävla födelsedagar,så
jag föreslog att få "ligga"
av betalningen.

Det gick jättebra sa han
och dessutom ska jag få
en tarmsköljning alldeles,
alldeles gratis....
(han har ju ändå slangar med sej)

Den här kvällen kommer
jag garanterat "spola"
tillbaka till många,många,
jättemånga gånger och
minnas med glädje!!!

VISST.


Den här killen har ett fast grepp!
Me like that kind of guys!


Typ såhär eller nåt skulle man börja!
Men det tar vi EFTER "betalningen"....

HAPPY MONDAY!
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0