Själv är bäste dräng...

Jag trotsar mitt förbannade
herpesvirus(nej inte könsherpes!)
och min migrändunkande skalle.

Ingen,och jag menar INGEN
är här och kan pyssla om mej.

Vem ska då trösta knyttet lixom!

Anyway,brödet va slut så
jag bakade mer,och för att
utnyttja ugnsvärmen slängde
jag ihop en morotskaka oxå.

Men det är klart,att nåt
ska jävlas.

Förstås!

Just som jag hällt upp
en rykande mugg med
eftermiddagskaffe,så
slog jag ut hela alltet!

Bara att slänga bägge
bakhanddukarna i
tvätten och hoppas på
att kaffefläckarna
försvinner.

Dax för en Panodil(el.2)
och lite em surfande.

Nu har jag fan varit
energisk så det räcker.

(maten är oxå fixad!)


Rykande färska!


& en liten morotskaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0