Sen rapport!

Ärligt.

Jag trodde ALDRIG
att jag skulle skriva
det här.

Men faktum är,att JAG
inte ätit nåt och då menar
jag verkligen INTE NÅT
onyttigt alls.

Sen igår!

Sakta men säkert
går det,men lik
förbannat ett steg
i rätt riktning.

Jag har använt mina
tandstickor oxå.

Petat mellan varenda
jävla tand och mellan
tänder jag inte ens
visste att jag hade.

SÅÅ mycket har jag petat.

Och då kanske ni fattar
att jag inte är nån looser
som skiter i det här med
viktig tandvård.

Hur kul tror ni det är
med tandfickor djupa
som Bermudatriangeln va!

Ändlösa lixom.

Så djupa att man med
lätthet skulle kunna få
ner en hel grillad kyckling,
eller 2 kg smågodis och
3 påsar marshmallows.

Jag gillar mest dom vita,
marshmallowsen alltså.

Dom ger en angenäm pikant
vaniljsmak.

Men ändå,såna fickor
vill man ju verkligen INTE ha.

Hellre 7 fickor på jeansen
än en extraficka i truten.

Puss & kram!

OCH för fan-sköt era tänder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0