Nog blev han överraskad alltid!

I love överraskningar.

När jag inte själv
är föremålet för dom!

Min lilla "lammkotlett"
ville ju absolut INTE
bli firad idag.

Orka bry sej lixom.

He,he!

1 timme innan han
skulle komma dök
"Stora","Mellan",deras
respektive & "Lilleman
upp här.

Vi förberedde lite,och
när jubilaren klev innanför
dörren stod jag allena
i hallen med ett slugt
"Hej på dej"!

Kidsen stod i garderoben!

Moahaha!

På given signal kom
dom ut ur gömman och
blåste serpentiner på
födelsedagsbarnet.

Jo,han ÄR ett barn!

Och rena kapet för en
gammal kärring som jag!

Efter 20 min.kom ytterligare
nåra som ville fira...

Tårtorna blev supergoda
och jag tyckte mej se att
älsklingen faktiskt blev
glad-fastän han INTE velat
bli firad!

En riktigt najs sörprajs!

Over & Out.


Kortspel & plugg i väntan på kalas!


Got ya!


Alltid kul med paket!


Åh,en skjorta!


Den passade...kanske inte så bra till
Brynäströja,men iaf!


Älsklingens svärmor kom med äppelpaj och
jag tände ljuset!


PUSSSSSSSSSSSSSS!




Kommentarer
Postat av: micha

hihi överraskningar är alltid roliga ;)

tack för jättegod mat och en trevlig kväll :)



love <3<3<3<3<3<3

2010-02-10 @ 10:39:16
Postat av: Mami svarar:

Ja,eller hur ;D

& tack för att ni kom!

<3<3<3<3<3<3

2010-02-10 @ 12:15:56
Postat av: J

Tack darling (och alla inblandade) för en jävligt najs kväll. Och för en RUGGIGT god smörgåstårta!!! Men tänk att ha tre ungar, och alla kommer ut ur garderoben samma kväll!! :)

2010-02-10 @ 23:18:55
Postat av: majso svarar:

Vassego´...

Ja tänk,att ALLA tre kommer ut samtidigt!

Amazing & bra tajmat va! =)

2010-02-11 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0