När det helt oväntade händer...

Jag håller på att bli sjuk.

Sjuk som i jättesjuk.

Jag som typ aldrig är sjuk!

"Det började som en skakning
på övre däck (migrän)...

Det fyllde mej mer med ilska
än av skräck.

Jag fattar kanske nu varför
allt känns väck.

Fastän jag trott jag var ett
osänkbart gammalt skepp.(vrak)"

DESSUTOM,har jag fått HERPES
from hell.

OCH som "lök på laxen",
"grädde på moset",
"nubbe till sillen" och
"hetta i helvetet",så
kan jag LUUUGNT invänta
värsta mensen....

Kul,kul,JÄTTEJÄVLAINTEKUL!

Jag som ska på partaj
i helgen...trodde jag att
jag skulle vilja kunna gå
på eventuellt hade jag ju
hoppats iallafall!

Men jaa.

Eller jag vet inte!

Lixom vem skulle inte
bli livrädd om dom fick
se Sonja Hedenbratt i
Up & Go blöja en lördags-
kväll i februari typ!!!!

ÅHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Leo

Neeej stackars stackars dig!! :( Bädda ner dig bland massa filtar på ett varmt ställe och låt folk ta hand om dig. Så kanske du piggnar till, till helgen.

Krya på dig!!

KRAM

2010-02-25 @ 13:07:02
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:TACK!tyvärr finns det ingen som kan ta hand om mej,så jag får fixa det själv,typ ;D

Kram tbk/M

2010-02-25 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0