Majso tipsar!

Har ni använt epilator
nån gång?

Isf vet ni vad jag
pratar om...

Igårkväll tänkte jag
att nu är det fan dax
att börja använda
avverkningsmaskinen.

Jag började med benen
som va som en mindre
energiskog.

Det rev och hackade
som fan kan jag säja.

Sylvassa små knivar
som roterar och drar
så inihelvete.

Benen såg ut som
köttfärs efter det
skogsröjet!

Sen tänkte jag,att
jag testar lite vid
bikinilinjen.

Ameh fy fan,jag
trodde hela jävla
"busken" skulle
stryka med.

Satan vad det kändes.

Men jag ska fan bita
i en träslev och testa
framöver,det SKA jag.

Fast då måste jag nog
ha lite knark först.

En burk Panodil eller så.

Men benen är lena.
Det ÄR dom!


Stora ENSO kan slänga sej i väggen!

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Jaa, det svider som eld de första femhundrasjuttiosju gångerna. Sen vänjer man sig :)



Tack snälla du! Vad kul att du tycker det! Kram!

2010-02-12 @ 23:04:17
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: majso svarar:

lillsnörpa:

Sååå många ggr!!!Då är jag nog tusan död innan det blir bättre =D

2010-02-12 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0