I´m a survivor!

Jag överlevde!

Föräldramötet.

Drack två muggar kaffe
i trevligt sällskap först.

Sen gick vi till respektive
klassrum och pratade.

Eller vi och vi.

"Vissa" iaf!!!
Dom "riktigt" pålästa.
Dom som "pratat" med
VIKTIGA personer.
Enkom för att berätta
om det på mötet.

Ja,ja!
JÄTTEBRA!

Vad det handlade om???

Pengar såklart!

ALLT som rör pengar
är ju skitviktigt.
Det borde ni fan veta
vid det här laget.

GAH!

Jag funderar på en sak
bara lite allmänt,
"Kan man åka buss till
Thailand eller"...

Inte med vanliga
busskortet väl!!!!

Det där va ju inte ens
liiite kul.

Bara en passus,en
säjningsstöld kan
man säja!

Och inte ens det gjorde
saken roligare!

GAAAAH!!!!


Styrketår!


Min egen lilla favorit "Den lilla varelsen" och
jag gjorde sälla till mötet.
TACK Y för ikväll!
Tur du va med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0