Jag är med barn...

Fick nyss reda på det!

Om det nu går vägen.

Det är ju ändå lite som
ska klaffa lixom.

Jag är i extas!

Fast det ska jag säja,
vinet kommer jag smaka
på ikväll iaf!

Jag ska fira rejält.
Dansa & sjunga.

Det är en härlig känsla.

Nästan så jag vill gråta
en skvätt faktiskt.

Man blir ju lite lätt blödig
på äldre da´r!

Vill ni veta hur det gick till?

Att bli med "bloggbebis" alltså!
För det är just det jag blivit.

Vad trodde ni egentligen!!!

Jorå,fina A ska visst börja
blogga.
Rättare sagt:hon har lovat!

Jag väntar spänt på att få
följa det nya barnet.

Janzon heter han!

Ett GRATTIS är väl på
sin plats nu va!


I mitten står JANZON och bröstar upp sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0