Avbruten sovmorron!

Prick kl: 7.02 ringer
"Lilleman".......

"Mamma,kan du hämta
mej hos XX,jag mår inte
bra!Inte bra alls"!

Eh,va...NU?

Det va bara att skutta
upp ur sängen,gå ut
med hundarna och
plöja sej fram i dom
förbannade snödrivorna!

HELVETE!

In med hundarna igen.
På med mössa och vantar
och skotta fram biljäveln!

Då kommer 3:e samtalet!

"Mamma,kommer du snart,
ELLER?"

JAAAAAAAAAAAA!

Det är lixom typ ganska
många kilometer att åka,
och jag har lixom ingen
raket lixom!!!!

Han hann med ett 4:e
oxå,men då va jag typ
nästan framme.

Nu ligger han nerbäddad
iallafall.

Safe and sound!

Så det blev tidigarelagt
lördagsmorronskaffe
för min del idag!

OK.

Om det va jag som
borde hämtat honom?

Nä.

Men vissa gör sej typ
ALLTID okontaktbara.

Om man säjer så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0