Andra behandlingsdagen i rad!

Tjolahopp.

Idag är det dax för
underredssmörjningen.

Det värsta är inte att
hoppa upp i "stolen",
det värsta är när dom
jävlarna sticker in kalla
instrument och det känns
som om nån bökat in en
frysklamp i högborgen!

På tal om gynekologer,
så minns jag ett av mina
första möten.

Jag va väl runt 20 och
kanske inte speciellt
redo för vad jag skulle
mötas av.

"Du kan ta av dej allt på
underkroppen så kommer
doktorn snart".

Okej!

Och in kom farbror Tysk
som inte kunde prata
svenska så man förstod!

Men tack så jävla
mycket för den.

Typ första svenska
"kopieringsmaskinen"
han fick mixtra med.

Och det enda jag kunde
säja på tyska va:
"Ich liebe dich".

Men det sa jag
förstås inte.

Jag sa inte danke heller.

Det va då!

Nu skiter jag i om det är
colombianer,fransmän
eller danskar som under-
söker maskineriet.

Fast får jag välja,så vill
jag nog helst ha en Spanjor
i så fall.

Jag kan lite spanska.

"Hola" typ!

HEPP!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0