Vissa städar varje dag...

...det gör INTE jag.

Varför lixom?

Det är väl fan ingen som har
dött av lite skit i hörnen,det
syns ju ändå inte.

Och förresten finns det tusen
saker som är roligare än att
städa livet ur sej.

Fatta hur mycket tid folk lägger
ner på dammsugning och andra
trista städerigrejer.

Vem tackar dom för det?

Socialen och "storebror",eller!

Om man håller värsta skiten
ifrån sej (spolar i toan t.ex)
och kastar mögligt bröd,torkar
av spisen och diskar,så är det
väl fullt nog!

Hittills har varken jag eller de mina
åkt på vare sej allergier eller andra
konstiga saker.

V.V.V.P (Våga Vägra Va Pedant)


Kommentarer
Postat av: Leo

Go Majso, go Majso!

Jag gillart verkligen! Jag går genast med i din nya rörelse. Var anmäler man sig?

Har varit sjukligt pedant tidigare men jag försöker verkligen sluta vara det. För som du säger, vem tackar en? Bättre att spara tiden och energin till att baka eller laga festlig middag, för det blir folk glada över!! ;D



Ha en lagom huslig fredag och ha massor med fredagsmys! Puss och kram

2010-12-10 @ 07:54:01
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0