Vänskap gör livet till en fest...

...så står det på boken
jag fick av just en vän.

Däri finns en hel del att
läsa och begrunda.


"Var sanningsenlig med
  dina vänner.Sanning och
  kärlek är själva vänner;
  Var för sej skulle båda
  vara mindre värda".


"Ge till din vän utan att räkna
  med något i gengäld.
  Den gåvan belönas mest som
  inte förutsätter något eller
  bekymrar sej för utgången".

ALLT tänker jag förstås inte
skriva nu,det orkar jag fan inte!

Men så mycket kan jag väl säja,
"Vänner är nåt man förtjänar".

 

Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

<3<3<3<3

2010-12-15 @ 15:27:45
Postat av: Majso svarar:

Ulla: <3<3<3<3<3

2010-12-15 @ 22:29:57
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0