Ulla bjuder på kaffe,med hembakt förstås!

Åh vad det är trevligt
när finsällskapet kommer
med stora kaffekorgen och
stoj & stim.

Jag kissar nästan alltid
i brallan när Ulla sätter
igång med sitt.

"Nästan" sa jag,eftersom jag
har så förbannat tajta sätesmuskler!


Dubbel-Mums!
Notera Ullas nya fina svarta stövlar med olika
skinnpartier.Mycket viktigt enligt Ulla =))


"Mellan" kom och hjälpte mami idag,tusen tack sötnos!
(Mamis mamma va oxå förbi en stund innan)


Till vänster står A,min fd,fd,fd,svärmor som jag bara älskar
fortfarande med oförminskad kraft!
Världens underbaraste människa!


Fd svärmor gör oxå smycken,det här fina fick jag av henne!
Tack snälla,söta A.(och glöm inte att du lovat komma till mej)


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ja,jag uppskattar verkligen om du inte kissar på dig när vi träffas;DD <3<3<3<3

2010-12-04 @ 23:19:33
Postat av: Majso svarar:

Ulla:=))

Eller kissa i kors kanske,med tanke på din över...... b....!!! =DD

Pusss <3<3<3<3

2010-12-04 @ 23:23:36
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0