Trött som bara den

Aningen bortrest i mitt
eget universum är jag
efter en fartfylld helg
med prat,skratt och diverse.

Idag har jag haft besök av
"Mellan" & Phia,Friskus & Svettis N,
grannen & ett gäng ungar,älsklingen♥
men INTE....Ulla!

Ulla har nämligen haft fullt upp
med julbestyren hemma hos sej.

Packar hon inte upp 453 luciatåg
på byråar och hyllor i dagarna tre,
så slår hon in julklappar och pyntar
övriga huset,dom få utrymmen som
finns kvar alltså!

Så jag fick vänta tills jag kom hem
innan det va dax att flabba upp sej
rejält med Ulla,via Skype.

Hon är lite som Greta Garbo,lite
småhemlig sådär.

JAG har camen på,men hon envisas
med att ge blanka fan i sånt.
Säjer att det finns nån liggande i ett
gammalt hus en bra bit bort,men skiter
fullständigt i att leta reda på den.

Så nu kanske jag oxå skiter i att ha
camen  på i fortsättningen!


Friskus N,även idag utan trikåer!


"Mellan" & Phia!


Grannen aka "Hurtbullen" (oxå utan trikåer dagen till ära).
här med sina två kids E & H samt min lilla (långa) systerdotter A!


Grannen ska visst på nåt galej framöver och va på jakt
efter nåra små käcka skor.
Små är ordet,då hon drar typ 34-35!
Modell storlek Kavat eller så! =))


Och kolla vad hon hittade,i sin egen lilla ministorlek!

Om hon lät dom följa med hem har jag ingen aning om,
men det lär jag kanske få veta framöver!

Snipp,snapp,snut så va helgen slut!

 


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

I`m sorry darling!!Jag ska försöka ägna lite mer tid åt dig efter jul;D<3<3<3<3

2010-12-05 @ 22:07:14
Postat av: Majso svarar:

ULLA:Det ser jag verkligen fram emot sis <3<3<3

2010-12-05 @ 22:29:36
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Leo

Oh yeah, det ser ut att ha varit fullt ös hela dagen. Kul! :) själv gjorde jag typ.. ingenting igår. Det var också kul!



Är galet avundsjuk på de söta SMÅ skorna. Tänk att strutta runt i ett par sådana på nyårsafton!! Hur kan man ha så små fötter när man är vuxen?!



Ha en fin och kanske lite lugnar måndag. Kramar!!

2010-12-06 @ 09:00:25
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0