När en sak går åt helvete brukar skiten fortsätta

Jättejävla superkul att allt
ska fucka upp när man typ
äntligen tar sej i kragen man
inte har på sej!

Baka sej lite-blev sådär,till slut.

Göra annat gott,först kokas ihop
i lilla kastrullen-BRÄNDE fetfast!

Sen ta fram andra kastrullen och
upptäcka att sirapshelvetet va slut.

Improvisera gärna mera,skratta lite
och sjung en klämkäck jävla jultrudelutt
så grannarna strax står i farstun och
undrar om man gått in i "julväggen".

Annars äre lite segt och jag har inte
hunnit dricka hela min dagliga
kafferanson,så jag är lite skakig!

"En stor kuk är en klen tröst
  i ett julstressigt hem".....

....även om det kan va fan så
trevligt när man väl drar ner
tempot en smula!

Förti,åtti,nittitre-
jag är fan lite sné!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0