Man ska va snäll när det är jul (oxå)

Och då är det ju en jävla tur
att jag är just snäll.

Förvisso året om,men ändå.

Man kan ju va lite extra
omtänksam och tänka på
di äldre,bland annat.

Så när jag ändå stod och
pillade med nåra små söta
godisformar,slängde jag ihop
en liten kaka.

Kakan och en chokladask
levererade jag sen till ett
par längre ner på gatan.

Nu har dom både gott till
em-fikat OCH kan ligga i
soffan och käka praliner.

God-Jul på dom!


Smarrig kaka med saffran och flagad mandel!


Och så nåra hjärtliga chokladgodisar med jordnötter i.
Kommer sitta finfint på uppesittarkvällen imorr´n!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

RING MIG NU!

2010-12-22 @ 19:05:12
Postat av: Anonym

Du e bara bäst :)

2010-12-24 @ 23:50:37
Postat av: Majso svarar:

Anonym:Tack så mycket!

(med lite medmänsklighet kommer man långt)

2010-12-25 @ 01:38:59
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0