Knack,knack,knack...

Tre ynka jävla knackningar
är tydligen allt som behövs.

Tretti sketna sekunder och
ni kommer må som en gammal
Gud från Asien efteråt.

Eller som en nyförlöst fyrtioåring.

Inte fan vet jag,jag har inte
provat än.

Jag tänkte ge er i uppdrag att
testa det här och sen,ja sen
meddelar ni mej hur fan det
gick och hur ni mår.

Jag riskerar ingenting såhär
dagarna före Doppareda´n.


VARFÖR:
Att knacka sej till energi är en 5000 år
gammal hälsotradition från Asien.
Genom att stimulera vissa av kroppens
akupunkturpunkter kan du få kraft på
bara 30 sekunder.Även immunförsvaret
stärks.

GÖR SÅHÄR:
Placera ett par fingrar vid nyckelbenets
inre ändar.Flytta fingrarna ,rakt ner ca
2.5 centimeter,där finns en mindre grop
som heter K-27.
MASSERA ELLER KNÄCK LÄTT UNDER ETT
PAR ANDETAG.Stimuleringen skickar
signaler till hjärnan att justera dina energier
för att göra dej mer alert och effektiv.

Knacka sedan med alla fingrar mitt på
bröstbenet,andas djupt och långsamt
ett par gånger.
Det stimulerar en körtel som är viktig
för immunförsvaret.

Den tredje knackningen görs på revbenen,
precis under brösten.
Där aktiveras mjältens energimeridian.
Den hjälper till att balansera blodsockret
och stärker immunförsvaret.

"
Knackeliknack" & sen kan ni säja TACK"!

Tack Majso!

"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0