Klämmigt vetja

Jag är ju som ni vet jävligt
fresh,underbar,perfekt och
bara 27,typ.

Trots det så gillar jag vissa
grejer The old fashion way,
eller åtmintone The old way!

Jag manglar faktiskt mina
lakan,och örngotten förstås.

Det skulle jag förresten till
att göra very,very sent inatt.

Och det gick ju jättebra.

Ända tills påslakan nummer två
av nån märklig jävla anledning
knölade ihop sej mellan valsarna
och det va lögn i helvete att få
ur skiten.

Slet som ett jävla djur på savannen
och svor både F och K orden flera
miljoners jävla gånger.

Som om det hjälpte lixom.
FAN då!

Stenhårt satt det där,påslakanet.

Som i ett sketet jävla skruvstäd
för att använda en löjlig klyscha.

Jag frikopplade mangeljäveln,men
inte fan hjälpte det heller,lakanet
ruckades inte en ynka millimeter.

Hur kul är det att behöva sova i
en mangel på ett omanglat lakan
tänkte jag och fick tillkalla hjälp.

Ytterligare 3876 fula,obscena ord
senare släppte det iallafall,och då
hade klockan hunnit bli JÄTTESENT.
(mangeljävel!)

Så för att använda ytterligare nåra
löjliga klyschor kan man väl säja:

"Bättre sent än aldrig"
              &
"Två ska man vara".


Kan va så att jag STRYKER i fortsättningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0