Just nu...

...fick jag lust att prova
ytterligare ett nytt recept.

Ameh gör det då kanske ni
säjer där bakom era skärmar,
och det kanske jag gör oxå!

Jag är ju så pass stor att jag
bestämmer alldeles själv vafan
jag vill göra,och när.

Vill jag t.ex springa ut i bara
gympadojjor  utan strumpor
och leta efter en älg som setts
mitt på vägen i byn vid 22.30
hugget,då gör jag det.

Att sen den stora filén älgat
på som bara fan den korta
stund det tog för mej att rusa
i full careta,är ju en helt annan
historia förvisso.

Jag fick iaf ofrivillig motion
och jävligt kalla öron,och just
den där ofrivilliga motionen
stör mej förbannat mycket
just nu,med tanke på att jag
KUNDE fått världens coolaste
kvällsbild,men inte fick det.

Så som sagt,jag gör precis
som jag vill!

Även om man ångrar sej
efteråt ibland.

Näe,nu har jag ingen lust
att göra godis längre,jag
ska nog ta mej lite kaffe
istället,det vill jag ALLTID!

Sov vidare ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0