Hej (då) mitt vinterland!

Det räcker med snö nu!

Det räckte iof för jävligt
länge sen.

Näerå,jag är fan inte bitter.

Det är fredag och potatisgratängen
modell fet jävla lyx är redan klar.

Framförhållning framförallt!

Nu kan jag satsa hela em på
salladen och efterrätten.

Jag vet att jag sa att jag INTE
skulle äta varmrätt idag eftersom
jag käkade livet ur mej i måndags,
men man kan väl för fan ändra sej!!

Ibland får jag ju mina berömda ryck
och då jävlar går det av bara farten.

Dessutom har jag varit snäll idag.

Tänkt på en medmänniska och
gjort världen(häromkring) en
liten smula ljusare.

Känns som bomull i hjärtat faktiskt.

Dessutom fick jag och ♥-at en
liten söt påse med gott innehåll.

Toppenfredag med andra ord.

Trots att snön vägrar
sluta falla!


Fredagslyx ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0