Hammaren & städet

Kaffekalaset igårkväll
funkade bra.

Alla nöjda,alla glada.
Och mätta!

Det är bara mina öron som
inte hängt med ordentligt.

Nu är dom ju jävligt små,så
jag fattar ju att det blir en
enorm belastning när släkten
sätter igång med allt kackel.

Då ska man ändå va medveten
om att det bara va "delar",och
inte ALLA som dök upp.

Tur för mej lixom,annars hade
jag nog fan varit tvungen att
bandagera hela skallen idag.

"Mellan" va nöjd iallafall.

Till slut ska väl tilläggas.

Hon hade nämligen bara
önskat sej kosing.

Och det fick hon,ända tills hon
öppnade kuvertet från mormor
och morfar.

"Grattis" & etc etc stod det däri.
TOMT!
 
Jättetomt va det!

Men så kom mamsen och redde
ut med stormamsen,som helt
sonika GLÖMT lägga i nån peng
innan hon sträckte fram kuvertet.

Så kan det gå när Tomteluvan
är på(nerdragen)och fokus ligger
på en massa annat.

Och nu snöar det,IGEN.

Men det skiter vi i,eller hur.

FREDAG,fredag och positivitet-
snart äre sommar igen!


Liten del av firarna,och redan här höll jag på
att "kasta in hammaren"!!! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0