Ge min mat till dom som behöver

Det vankas julbord i em.

Snälla,rara,jättegoa mamsen
min (vår) har bjudit in hela tjocka
släkten till kvällssittning.

Och det är typ 423 personer.

Nästan iallafall med alla barnbarn
och respektive och jag vet inte allt.

Det är ju fruktansvärt jävla schysst
av henne faktiskt.

Fast för egen del tycker jag det
är överskattat och ganska snuskigt
med dessa smittohärdar.

För det första är jag trött på julmaten
långt innan det blir december,för det
tjatas och skrivs om alla dessa julbord
till höger och vänster och i kolumner
och reklamblad.

För det andra så vet man ju fan inte
hur många som slickat på skedarna
i alla byttor när en annan väl kommer
dit till sista sittningen.

Värma på och värma av.
Lägga upp och lägga ner.

Jag får fan bajsmage och
konstiga uppstötningar
redan innan.

Sorry mamma,men skänk min
mat till bättre behövande.

Men ge fan i mitt kaffe,det
får inte ges bort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0