Det är ju fan värre än långfreda´..

Fy satan så segt allt är.

Inte nog med att man fryser
som en jävla (naken)hund,det
enda som finns att göra är ju
och glo på allt i kylskåpet.

Men inte ens det är kul eftersom
jag inte är hungrig eller ens sugen
på nåt som ligger där.

Möjligtvis mjölken jag häller
i kaffet stup i kvarten.

Så bara för att slå ihjäl nåra
ynka minuter,slängde jag
ihop en liten paj.

Den KAN komma till pass lagom
när det är dax att kasta sej i bästa
soffhörnet och glo på "Fångarna".

Om jag inte dött av leda
innan dess vill säja.

Gäääsp på julen.

Vafan ska vi med den till egentligen?!


Tog ju lång tid att göra....NOT!
Själva gräddningen kommer inte heller ta
nämnvärd tid,inte ens så man hinner få upp
lite värme i köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0