Dessa skyndatider!

Men jag blir inte stressad.
Näerå,inte alls faktiskt!

Jag är lixom inte lagd åt
det hållet alls.

Ta´t lugnt,ta en kaffe!

Så tänker jag och då
hinner man nästan allt.

Det är sjukt farligt att
stressa upp sej i onödan,
och nåra sjukdomstillstånd
vill man ju fan inte råka ut
för såhär när julefriden ska
till och lägga sej som ett fett
jävla istertäcke över hus & hem.

Så jag ger blanka fan i ister
och sån skit oxå.

En kaffe som sagt,det löser
jävlarimej det mesta!

Kram & herrå!


Ni ser ju själva hur lugn jag är.
Lugn som en filbunke typ.

Och just fil säjer dom ju ska va
jävligt bra,även om inte jag föräter
mej på sån!
Men så behöver jag inte det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0