Decembermys

I´m a lucky bastard.
(det är ett uttryck alltså)

Glögg(är inte gott),men
jag sällskapsdrack lite
iallafall!

Kaffe & pepparkaka,med
ädelost,det gillar jag däremot.

Och som vanligt,precis som
vanligt får jag så mycket fint.

Så fina grejer,och jag blir så
glad i ögona och överhettad
i lilla hjärtat och känner mej
överväldigad.

Och lycklig.
Och rik.

Jag är fanimej miljardär
i underbara vänner.

I love you all!

Tack för allt.


Notera paketstolen till höger!


"Den lilla varelsen"(längst till höger)har full span på
  paketen,likaså tomtemor i rött!
  Dom andra två flinar typ bara upp sej och vill se bra ut på
  på bild,och det lyckas dom ju med! =))
  Naturligtvis har ALLA varit snälla i år!
  (fotografen oxå förstås)


Kaffe med kaka,lussebulle och livliga juldiskussioner.


Jag säjer bara ÅHHHHH!


Och ännu mera Åhhhhh Åhhhh!


Trippel-Åhhhhhhhhhhhhhh!


Kvadrupel-Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......

                    ♥♥♥  from me to you!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack själv för en supermysig kväll!!Och tack för en fin och god julklapp!:)<3<3<3<3

2010-12-10 @ 09:12:15
Postat av: Majso

Ulla:Ord äro överflödiga så jag säjer bara: <3<3<3<3

2010-12-10 @ 11:17:58
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: micha

Hoppas ni hade trevligt! O vilka fina saker du fick ;)

2010-12-10 @ 21:01:53
Postat av: micha

Hoppas ni hade trevligt! O vilka fina saker du fick ;)

2010-12-10 @ 21:01:56
Postat av: Mami svarar:

Micha:OH JA,det va väldigt mysigt.

Fina saker ja,jag blir såå bortskämd <3

2010-12-10 @ 21:04:52
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0