Åldern har ingen betydelse...

...och dom som säjer nåt
annat är helt ute och cyklar.

I detta fall:
Ju äldre desto mer av allt.

I vilket fall somhelst,så känner
jag ett par superpinglor.

NEJ,dom är inte 27 som jag och
kanske inte exakt lika fräna,det
är ju få som är,men nästintill.

Dom är så jävla störtsköna.

Snart 80 bast and still going strong.

Man kan prata både vardag och
snusk med dom.

Inga problem what so ever.

Jag kommer med all säkerhet
bli lika cool som dom när jag
har växt till mej en aning.

Fast fränare förstås!

Och det bästa av allt,
dom fullkomligen
ÄLSKAR mej.

Jag förstår dom,,vem gör
inte det lixom! ;D


Håll ut "Pantertanter",Majso is coming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0