19-klubben

Sicken mysig eftermiddag
jag har haft idag.

Kaffe och bullar,godis och
en massa prat i kvadrat.

Eller rättare sagt,triangel.

For in till svensfransyskan
som är på julbesök i gamla
Svedala och dit kom oxå en
Göteborgska,oxå hon gammal
Pekingbo.

Där satt vi i mademoiselles
förädrahem och bara myspyste.

Och som vanligt kom jag hem
med hela väskan full av grejer.

Att vi gått i samma klass på
det gamla goda 80-talet är
inte det enda vi har gemensamt,
vi fyller alla på samma datum.

Den 19:e,dock inte i samma
månad,nån jävla måtta får det
allt va,men ändå lixom!

Dessutom är vi eldhästar.
(i det kinesiska horoskopet)


Söta,superfina Mimi med hela famnen full av presenter.
Till moi!
Som hon ALLTID skämmer bort mej ♥!


Sen kom lilla Kattis oxå och jag bad henne göra en flickflack innan kaffet,
men det sa hon absolut NEJ till,hade inte stretchat tydligen!(Inte sen 1984)


Tre tanter i 27 årsåldern!


Mimis goa Alfons hade vilat en stund och kom sen ner
och provsmakade lite godis och underhöll oss innan han
gick ut i snön ett tag.


Tog en liten promenad för att hämta in Alfons.


Upphittad,ett stycke 7 åring!


Kattis envisades med att bli fotograferad i djupsnö framför
granen,bara för att demonstrera att hon minsann hade rejäla
stövlar på sej.
(är inte det tantvarning så säj!!!)


Ameh kolla!
ALLT det här fick jag!

Tack snälla,söta Mimi,du är bara bäst-gissa om det blir fest!
                                         ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: S

2010-12-29 @ 20:27:13
Postat av: Mimi

Jamen det var ju så kul. Fy vad du är rapp på alla sätt. Kakaon och burkarna från mig. Nötterna och vaniljen från damerna på landet! Pour toi, beh oui!

2010-12-29 @ 20:28:46
Postat av: Majso svarar:

Mimi:ATT det va <3

Hälsa dom underbara damerna på landet så mycket från mej!

Pussar & kramar i massor <3<3<3

2010-12-29 @ 21:50:03
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min kommande gatgranne?Där kanske man kan fika sen:-)

2010-12-29 @ 21:58:23
Postat av: Majso svarar:

Anonym:Kanske det kanske! =)

2010-12-29 @ 22:01:22
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0