Wroooooooooooooooom....

...så va den onsdagen förbi.

Det är ju själva fan vad tiden
fullkomligt rusar iväg!

Inte ens hälften av vad jag
föresatt mej har jag hunnit.

Och imorr´n äre torsdag.
Och i övermorr´n fredag!

Ja,ja-nåt ska man väl ha
kvar tills man blir pensionär.

Om man nu blir det menar jag!

Fan dom kommer bli helt
rabiat galna på hemmet
när jag flyttar in.

Riva sitt hår och ha krismöten
typ varenda dag-pga alla mina
kaffestunder och mitt jävla
spring i korridorerna.

Och "grannkärringarna" bah:

"Men ohh vilken jobbig liten
människa som flyttat in här,
springer in till karl´n i rummet
bredvid stup i kvarten och har
ni sett hur hon matchar blusarna
med byxorna VARJE dag"...

Far åt helvete säjer jag ju
förstås kanske då,eftersom
jag har svårt att vänja mej
av med en ful ovana.
(dessa jävla svordomar)

Sitt där ni med era fula
knyppeldynor och virka
era spygröna spetsdukar
till släktingar som inte vill
ha skiten utan bara slänger
ner dom i lådan hemma.

SÅ säjer jag kanske inte
riktigt då´rå,men jag tänker
så helt klart.

Och så en sak till,jag kommer
stenvägra såna där fula trosor
som tappar passformen efter
10 minuter,såna som hasar
ner och sätter sej i knävecken
utan rim & reson.

Över min döda kropp!

Inte ens DÅ kan dom tvinga på
mej nåt så inihelvete vidrigt!
(ska stå i "min sista vilja...")

Jag ska ha mina turkosa Converse,
mina slitna jeans och nån matchande
överdel med BLINGBLING.

Troschock!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0