V.I.M (very important mamma) bland annat

Bakad potatis med dögod
röra och på det varsin Latte.

Till reducerat pris of course.

Vi va ju fan VIP´are idag!
Mest jag egentligen,det är
ju jag och ingen annan som
klämt fram ungen!

Och ändå lixom,trots att jag
va stor som ett jävla höghus
och vägde över 90 pannor då
innan utkrystningen,så är man
fräschare än nånsin!
(vilket jag iof gjorde ytterligare 2ggr,
vägde över 90 pannor alltså!)

Kan man fan inte tro!

När man talar om det för folk
så häpnar dom och bah:
"Ameh äre sant,att du vägt som
en mindre bil och haft mer vatten
i kroppen än hela Somalia får i regn
på 10 år"??

Japp säjer jag och dansar
 "perfect-genes-dansen"!

Det är stort!
Jävligt STORT!


Där står hon till höger och är artig som fan!
(ligger i generna!)


Älsklingen,lilla mamsen och "Storas" N fick oxå följa med!
Fast jag va ju lixom mest VIPP´ig!


Väldigt god potatis!


En liten Goodiebag hade ju fan inte suttit helt fel,men man
kan ju inte få allt.(tyvärr)
Latten fick vi iaf och den va skitgod!
Pinnarna som man rörde om med tog jag hem,kan man alltid
göra nåt kreativt av,och får man ingen G.B så ser inte jag nåt
fel i det precis!


Sen sa vi tack & hej till "Stora" och så va det gasen i botten hem.
(D.v.s 80 km/h....)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt :)

2010-08-11 @ 23:31:31
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar:

Matilda:Japp! =))

<3<3<3

2010-08-12 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0