Så va det med det!

Bara man får i sej sina muggar
med kaffe och sin balkongdos,
så är man fit for fight igen.

Det är ett jävla liv från skolan
och alla ungar nu kan jag säja.

Små Ettagluttare och såna som
kanske inte ens ville börja igen.

Själv suger jag på helgkaramellen.

Jag & han.
Han & jag.
Vi & bara vi!


På väg till bussen


Yksi,kaksi,kolme-framme!


Lite käk satt fint framåt kvällskvisten


Moomintrollet va förstås på plats!


Kvällen inbjöd till romantik!


Resten av natten behåller vi
för oss själva! ;D


Efter frukosten va det dax att ta lite frisk luft
och kolla omgivningarna.


Hittade ett hus som tyvärr inte va till salu.
Så jävla synd då!


Nöjd & belåten,tacksam och.....fortfarande lika kär!(MER)


Tack för att du finns älskling och tack för dom här
första åtta åren-nu kör vi hundraåtta till!

ÄLSKAR DEJ!
      ♥♥♥

Mer och mer för
var dag som går!


Kommentarer
Postat av: J

Kan bara säga tack detsamma och spegel och jag älskar dej med!!!!! <3 <3 <3 (kan inte göra såna där hjärtan som du gör!)

2010-08-23 @ 17:57:39
Postat av: Majso svarar:

J: <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-23 @ 18:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0