Tacksamhet i stora mått!

Så många intryck och så
mycket glada miner.

Jag hade faktiskt besök
av fina U innan Mimi
och Alfons kom idag.

Jag är berikad med vänner
som har hjärtan av guld och
som jag fullkomligt älskar.

Dom berörda VET vilka dom
är och hur viktiga dom är
i mitt liv.

Vare sej dom bor nära,en bit
bort,om vi pratar ofta eller
ibland,om vi ses ett par gånger
i veckan,sporadiskt eller vart femte år.

Men dom finns där och det
är huvudsaken.


TILL MINA VÄNNER:
(var och en av er)

"Du vet väl om att du är värdefull
  att du är viktig här och nu
  att du är älskad för din egen skull-
  för ingen annan är som du".

Tack för att just NI förgyller
mitt liv med era personligheter,
egenskaper och era hjärtan!



MASSOR MED KRAMAR från mej till ER!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0