Som om tiden stått stilla men ändå inte

Åh!
Jag säjer bara Åhhhh!

Så kom hon då.
Hon som jag inte sett på
27 år i runda slängar.

Hon & sonen är på Sverigebesök
och lilla jag förärades med besök
och gåvor.

Ungefär som när dom tre vise männen
kom med presenter ni vet.

Jag kände mej faktiskt lite
som Jesus,eller snarare Maria.

I fyra timmar försökte vi få
in så mycket det bara gick
av uppdateringar och nyheter.

Hade behövt minst ett dygn.

Ja jävlar i min lilla låda så
härligt det va att dom kom.

Nu svävar jag på moln.
Moln av Cacao,och kan
inte bärga mej tills jag
får prova nya kryddan
och allt det andra jag fick.

Tack älskade ni för att
ni kom hit idag!

Jag är såååå lycklig,och glad
och alldeles,alldeles salig!


Kaffekalas och tjatter på hög nivå!
Alfons berömmer mina kakor,eller
om han förklarar nåt helt annat!


Mimi sitter och ser sofistikerad och söt ut!
Inget,och då menar jag inget har förändrats.
(lite kanske dårå,men knappt ändå!)


Vi konstarerar att vi är precis lika fräna som 1983 och idag
är vi 16 bast igen!


Alfons blev lite sugen på mjölk och macka,så
naturligtvis fixade Majso det.
Framför Tv´n och barnprogrammen!


PiratMajso!
Kolla fina korsetten jag fick.
Kan kanske bli aningen snyggare
med blus under.
Kanske!

Eller förresten,spela roll-
ALLT klär ju en skönhet,he,he!


Söta,snälla supergulliga Mimi hade med sej allt det här till mej.
Fatta hur glad jag blev!
Tack,tack tusen TACK!


Fyra timmar senare och dom va tvungna att åka.
Jag ville skrika: "STANNA KVAR"!

Det va så himla kul att träffas och som
sagt,vi har inte blivit ett dugg äldre,det
är bara åren som gått.

Puss & Kram!
Det här måste
vi göra om!

SNART!

Merci Beaucoup!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Tack underbara Marita! Det var otroligt att träffas efter så lång tid och att ha ÄNNU mer att prata om än då för alla år sedan.

Alfons vill mer än gärna åka till er igen.

Supertack för vackra smycken!

http://www.matklubben.se/recept/marockansk_tagine_44105.html



Mimi

2010-08-09 @ 20:12:44
Postat av: Majso svarar:

Mimi:Ord äro överflödiga,så jag säjer "bara":

LJUVLIGT,HÄRLIGT & HELT UNDERBART!

Ni är såååå välkomna-ALLTID,du & din fina fina kille!

P.s:det är JAG som ska tacka!

Puss <3

(nu ska jag in och kolla länken,spännande!)

2010-08-09 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0