Som en stor jävla fest

En fest som pågår i dagarna tre!(+1)

Så många dagar har jag bakat.
Vafan äre för fel på´na tänker
ni säkert och tycker att jag är
bortom all räddning.

Ärligt talat så undrar jag själv
vad fan jag styr med,ibland.

Att jag just nu i dagarna fick
detta ryck,måste ändå ses som
en fet jävla bonus med tanke
på att det kom så förbannat lägligt.

Det ska nämligen firas ett stycke
"Lilleman" i efterskott imorr´n em.

Hade ju varit skittrist (för gästerna)
med knytkalas!

Nu knyter vi istället ihop magsäcken
med 18 sorters kakor!

Och man MÅSTE smaka på alla.
Allt annat vore jävligt ohövligt
mot "Bagerskan"....


Kanske skulle slänga ihop en sån här oxå,det va ju ett tag sen sist!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0