So far so good!

Jag har sett en svart katt.

En stor jävla monsterkatt.

Men jag gav fan i att spotta
över styret på cykeln för jag
hade redan spottat femtitre
gånger imorse.
(efter tandborstningen!)

Nu ska jag sätta mej på ballen
och typ bara njuta av Somalia-
värmen eller vafan det kan va
som hänger i luften.

Det kanske är Judas som svettas
över att behöva förråda Jesus igen.

Jag har ingen jävla aning,men
varmt och skönt är det iaf!

Jag har gjort slag i saken och
hällt upp sista slatten som fanns
kvar i Bag in Boxen oxå.
(den jag köpte i februari mitt fyllo!)

Korsetten kommer naturligtvis
sättas på om ett litet tag.

Troligtvis kommer jag rabbla
franska fraser då.
(den är ju från Paris!)

Voulez vous coucher avec moi ce soir!
Grrrr!

Så kommer jag med största sannolikhet
säja framöver.

Skål & trevlig fredag vetja!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var som tusan :-) SKÅL !!

2010-08-13 @ 19:11:33
Postat av: Majso svarar:

Pernilla:Det va som fan skulle JAG säja!He,he!

Skål som sagt & på återseende =)

2010-08-13 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0