Prome...nix!

Jag är fan inte gjord för
nåra jävla promenader
och nu är det konstaterat.

Hej vad mina benhinnor
inte mådde ett dugg bra.

Dom lät som när man
gnider tavelkrita helt
åt helvete eller drar
med en gaffel i tallriken
sådär lagom fränt ni vet!

Ouiiiii,ritsch,ratsch och
fillibom,bom,bom-så
kändes det efter varje
fucking steg jag tog.

Kan kanske bero på att
jag inte hade träningsoutfiten
på mej.
Den jag inte ens äger alltså.

Eller så beror det helt enkelt
på att jag inte ÄR skapt för
såna pulshöjande aktiviteter.
(såna som jag inte gillar alltså)

Kroppen måste ju säja ifrån
det fattar ju vem som helst.

Kampsport däremot,det KAN
va min grej.

Har man bara rätta jeansen
så funkar det perfekt.


Bildbevis!


RIKTIGT bildbevis,så ni inte tror att jag hittar på!


Yiiihaaaaa-det här är nog fan mera "jag"...
Ser ni rörelsen och den enorma intensiteten i bilden-
jag är så jävla smidig och snabb att fotografen inte
ens hinner med,därav den något suddiga bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0