Korv är inte vidare gott!

Näe,jag gillar inte korv.
Inte så värst mycket.

Eller jo,en tjock grillad
med mycket räksallad
och rostad lök KAN slinka
ner nån gång ibland,men
i övrigt-tack men nej tack!

Och Falukorv ska vi bara
inte knysta om.
Vidrigt!

Och just därför att korv
inte tilltalar mej så jävla
värst,så blir det varma
mackor med kantarell-
stuvning ikväll.

Fi fan vad gott,och fi fan
om ni visste hur mycket
grädde jag hällde på när
jag gojsade ihop röran!

Jeezus,ni skulle svimma!

Men,det är som sagt RIKTIG
grädde och inga jävla
halvfabrikat som byggt denna
vackra kropp.

RIKTIG grädde i kombination
med perfect genes,tränings-
vägran och förbannat mycket
kaffe,kaffe i mängder!

Och nu återstår det ju oxå att
se hur jävla "superperfect"
body man får efter all cykling
jag kommer företa mej framöver.

Om den nu KAN bli mer perfect
än den redan är,jag har ju svårt
att tro´t lixom! =))

Men va inte lessna,börja använda
grädde i allt bara och ge blanka
fan i dom där 100 kvällssitupsen
som ni tror ska hjälpa er att få
platt mage med 6 pack därfram!

GRÄDDE är svaret!
Och SMÖR.
RIKTIGT SMÖR!


Forma din kropp med riktiga råvaror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0