Inte nog med att man är en svärmorsdröm

Jag kokade ihop lite drömsås
till kvällsglassen oxå.

Vägen till mannens hjärta
går genom magen säjer dom.

Fast det är inte riktigt hela
sanningen,inte hos mej iaf.

Vägen till min mans hjärta
går mestadels genom hjärnan.

Varje dag säjer han att jag är
det bästa som hänt mänskligheten
och att han inte kan få nog av
att se på mej,ta på mej och
vara i min älskvärda närhet.

Tacka fan för det,jag är ju i
stort sett helt fulländad.

För att inte tala om my
perfect genes och allt
min uppenbarelse utstrålar.

He really is a lucky,lucky man!


Inte en enda liten kolhydrat-bara en massa nyttigt fett!
Fett najs OCH jävligt gott!

Kommentarer
Postat av: Leo

Oh, ser väl jag att det är fett nice! :) Du är duktigt som vanligt! Drömsås låter ju inte fy skam...

Jag har också varit duktig i kväll. Fast jag har diskat. Inte lika fett nice på nåt sätt .)



Ha en underbar fredag! Kram

2010-08-28 @ 01:04:09
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Tack =)

Nej,drömsås är verkligen inte fy skam!

Och du:"diskare" står högt på MIN lista,även om det inte är fett nice :)

Ha en döskön lördag!KRAM!

2010-08-28 @ 11:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0