Fuck SMHI

Aldrig,och då menar jag
ALDRIG får man va riktigt
superglad,och det är fan
SMHI´s fel.

Eller mitt!

För om jag inte hade
kollat lördagsvädret
i förväg,så hade jag
inte veat att det skulle
bli regn och typ bara
16 grader varmt.(kallt!)

Så jävla typiskt när jag
ska ha "tjejdag" och fara
runt med mej själv och
bara känna livet i mej!

Man känner lixom livet
i sej mycket mer om
solen skiner och regnet
stannar kvar up there!

Jag har ingen lust att
gå med paraply.
Ingen jäkla lust alls
att frysa om öronen
och bli sjuk på kuppen.

Förresten,när jag tänker
efter så va det ju fan inte
SMHI´s sida jag kollade.

Det va ju Yr.no!!!

Ha,ha,ha-det är ju bara
en dålig Norgehistoria.

Tänkte inte på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0