Från skogens skafferi!

Nu är jag fan värd en mugg
kaffe,eller två-kanske fyra!

Naturligtvis började det åska
och regna satan på em just
som jag började tvätta.

Så bra,då kan jag ju hänga
hela jävla tvättberget ute
tänkte jag och såg både
en och sju extra sköljningar.

Förbannat bra om man är
lite lagom sensitive i skinnet
och inte tål sköljmedel.

Förbannat trist om man INTE
är sensitive och vill ha torra
kläder innan Lucia eller så.

Så jag hänger skiten inne
istället och känner att jag
börjar få känsliga slemhinnor
av den starka lukten.

Slemhinnorna i halsen alltså!

Mellan tvättarna har jag varit
såååå jävla husmoderlig och
stått vid spisen.(1:a rundan)

Syltat men inte saftat,nån
jävla måtta för det allt va
i sockerfabriken en tisdag!


"Hemkört" från scratch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0