Det är fredag...igen!

Och nästa vecka era rävar,
då äre fredagen den 13:e!

Fy fan va scary!

Inte gå under stegar då.
Inte lägga nycklar på bordet.
Inte gå på A-brunnar.
Yada,yada,yada!

Inte gå ut överhuvudtaget
kanske är ett bra val.

Gör inte det vetja.

Om ni nu är så jävla rädda.
Sitt inne bara och låt en hel
underbar fredag gå till spillo.

Det enda jag tänker undvika
då är väl möjligtvis svarta
katter som springer över vägen.

I övrigt kommer jag bete mej
helt normalt och skita fullkomligt
i om det är den 13:e,23:e eller 30:e!

Jag ska bara rita svarta kors
i taket.
Lägga vitlök under kudden.
Strö kaffesump på dörrmattan
och spotta tolv gånger över
högra axeln samtidigt som jag
utför en seans på toaletten!

Men det gör jag bara för
sakens skull,man är väl
fan inte vidskeplig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0