Burr

Imorse va det inte alls nån
hetta när man satt på ballen
med första kaffet.

Det va strumpor,blingtofflor
och en varm tröja på!

Återigen kan jag konstatera
att jag BARA är en sommartyp.

Snart kommer det inte ens va
ljust när första koppen intas.

Möjligtvis att det är det till
fm fikat,sen blir det kolsvart
igen lagom till den påtåren.

Varenda jävla år säjer höstfolket:
"Åh så mysigt,nu kryper vi upp i
soffhörnet med en kopp varm choklad,
tänder ljus,umgås och har det cosy".

Jag kan INTE säja så,det vore ljug
och förbannad lögn.

Det finns inte ett dugg mysigt
med höst & efterföljande årstider.

Skulle möjligtvis va svampmackor
och julgodiset då´rå!

Men det är ju så jävla snabbt
övergående och kan lika gärna
fixas på sommar´n.

Hej DÅ höst-jag vägrar!


SÅHÄR ska det se ut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0